new day

21 juli 2010
onsdag

har precis kommit hem från en joggingrunda, har strechat & ska snart hoppa in i duschen men tänkte först äta min lilla banan & dricka ett STORT glas iskallt vatten, men det blir inte så kallt som jag vill nu på sommaren så brukar ställa in ett glas eller en flaska i kylen innan jag drar iväg ut - då blir det lite kallare i alla fall :)


i
går efter jobbet så blev jag bjuden på middag hemma hos cookie & julie♥


omelett med sallad - gottigt♥


efterätt - chokladglass, frukt (äpple&nektarin) toppat me toblerone - mums♥

dom har inget riktigt bord så en flyttlåda med en "duk" på fick vara bord fast det var så litet så vi fick sitta & äta lite som det gick - själv satt jag på golvet, men det var lika gott för det :)

nu -> in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0